söndag 31 maj 2009

SOOOOLLLLL

Har nyss kommit in från solen och värmen. Idag är det ju ännu varmare än igår och jag klarade inte av att sitta i solen.. Man är lite seg i huve och värmen gör då inte saken bättre :p
Men vi hade en jätte kul kväll igår! Alla var glada och peppade och jag blir så glad när alla kan umgås och vara vänner. Inte massa tjafs om massa skit bara. Så igår var en perfekt dag!! :)
Grillade och hade ballonger överallt. Dansmatta hos mig och promenad runt kvarteret. Haha.

Grattis Kristoffer 23 år

Idag jobbar man igen, men som igår slutar jag kl 17 och det ska bli skönt då att kasta kull sig hemma på gräsmattan och lapa lite sol!
Sen är man ledig 4 dagar och jag hoppas innerligt att det kommer vara lika fint väder då som nu i helgen. Jag vill oxå ha SOL.

Men nu ska jag återgå till jobbet och hoppas på Lunch snart. Hungern kryper sig på.

Lapa sol ni som kan!

Inga kommentarer: