onsdag 20 maj 2009

Måste livet vara så komplicerat jämt. Men måste anpassa sig inför alla och ligga alla till lags och tänka på vad man känner och tänker hela tiden. Och gör man inte det så får man besvikna miner och blickar från dom man tycker om mest, bara för att man inte gjort som dom vill eller planerat.
Varför ska bara vissa människor anpassa sig och vissa bara kan glida med och gillas av alla.
Jag tänker på dig gumman och jag finns här för dig när du har det svårt. Alltid.
Även om jag nu kommer flytta härifrån så kommer jag ringa dig varje dag och höra så allt är bra. Så fort jag kommer hem och hälsar på är du den första som kommer att få besök och det är dig jag fort vill krama om hårt. För är det någon jag kommer sakna så är det dig! <3

Sitter och tänker lite nu som ni kanske förstår. Men det är skönt att få ur sig lite tankar även om man pratar i gåtor. Men den person som det gäller kommer veta vem jag menar!
Idag har jobbet gått ofantligt fort måste jag säga. :) Jobbade ju med Emma och det är alltid lika kul! Hon bjöd på morotskaka! Tack så mycket. Min tur nästa gång.
Sen handla lite på Willys och sen hem till huset och kolla hur det går för Angelica med städandet. Hon är så duktig. Sen vart det varma makisar hos mig och nu sitter jag i mörkret och skriver lite. Ska lägga mig snart eftersom jag jobbar tidigt imorrn. Är ju van att sova till minst halv tio. Men ikke imorrn. SÅ nu ska John Blund får besök.

Gnatt och sov Gott!

Inga kommentarer: