tisdag 26 maj 2009

Morötter och dumle

Oj då, nu kan man tro att jag är en liten bloggdrottning. 3 inlägg på samma dag. Det var ett tag sedan det hände.

Idag har det verkligen vart en bergodalbana med mitt humör. När jag kom till jobbet var jag hur glad och uppåt som helst. Men sen var det någonting som störde mitt lugna jag och det var som förbytt. Jag var skit sur och jätte deppig på jobbet. Förvirrad som aldrig förr. Vet int evad det var med mig heller :S ville inte ha dom känslorna som gnagde mig för jag vet att det är meningslöst. Men allt kändes så hopplöst. Men sen när klockan började närma sig 19 så vart jag gladare och allt kändes mycket bättre. Skönt, sen hela kvällen har vart underbar! :)

For på Willys och storhandlade efter jobbet. Köpte kyckling, köttfärs och sånt som man kan behöva när man ska laga mat och föda sig själv :p Inget onyttigt :D Duktig flicka.
Sen när jag kom hem så kom Johan ner och höll mig sällskap och käkade middag med mig. Han åt havregrynsgröt och jag Paj med sallad!
Sen satte vi igång och baka morotskaka.
Och gud vad god den blev! :)
Sen när den kallnade gick vi på seven eleven och köpte dumle och geisha och gjorde Dumlekakor.
Mycket smarrigt!
Nu har grannarna nyss gått hem och jag ska ta och sova lite innan man ska upp och jobba imorrn igen! Börjar 9.55 och jobbar bara till 17. Sen ska jag och Angelica ut en sväng och fixa med Kristoffers present.

Godnatt och dröm sött.

Åh nu börjar Skrollan leka i sitt hjul. Haha.
Centrera

Inga kommentarer: