måndag 11 maj 2009

Ny vecka, vilken underbar helg

Nyvaken och hade verkligen önskat klockan kunde stå still för några timmar. Sova? Ja tack! Är skit trött. Men man kommer nog igång snart. Om några timmar. Jobbar heldag idag och jag hoppas dagen kommer gå fort.
Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. Hoppas på det resten av veckan med.

I helgen har man vart på G hela tiden.
Fredagen vart det Birsta med Jonas och stan på dagen. Kl halv tre hämate vi upp Angelica och vi for till henne och packade lite och sen vart det käk och film hos Krisse och sen natti natti
Lördagen spenderades på Boda Borg och satan vad roligt det var, men dock har man skit ont i knäna efter allt klättrande och klängande. Men det var värt det! :)
Sen vart det grillning och crousing i Timrå! Spårade ut lite, men hur ska du kunna veta. Men var försiktig nästa gång.
Söndagen sov man och det vart Frasses till frulle och sen for jag, Patrik, Krisse och Angelica till Skatan och fiskade och grillade korv.
Tingeling spelades från Skatan till Bergsåker :/ haha.
Sen SOva sova sova. Och idag är jag trött.
Men det har vart en mycket trevlig helg med bästaste folket!

Nej nu måste jag ta och göra mig klar så jag slipper stressa sen. Ikväll kanske man ska till Nicklas och Sara och gratta lilla Felicia på halvårsdagen! :)

Inga kommentarer: