söndag 5 oktober 2008

5 okt

Söndag idag och det har vart en mysig dag! Har vart hemma på förmiddagen och sen på eftermiddag vart det massa snack och fika på skutan. Mycket trevligt måste jag säga! Tiden bara flög iväg och man snackade skit om allt möjligt!
Sen åkte man hem för att mamma och pappa kom hem idag och det var mysigt att äta middag med dom och höra hur dom haft det på sin weekend!! Fick även nougat från marknade som jag hade beställt. Finns ingenting godare!

Vart tokigt på Lucas idag som har vart lös i magen hela dagen.. Ingen trevlig info men dock för sann för att glömma.. Det luktade så himla äckligt i hela huset så det första mamma gjorde när hon kom hem var att skura golven... Jag hade ju inte kunnat gjort annat eftersom jag inte kunde tvätta honom själv utan att han skulle rivit sönder mig hellt... Så man fick gott vänta. men nu är han fin och luktar gott igen. Ska till veterinären någon dag till veckan med honom så dom kanske kan raka bort lite hår så det inte fastnar så mycket. och det är slut på hans glada dagar med lite smått här och var att stoppa i munnen. Åt en räka igår och sen var det kört.. Så det ska han inte få mera..

Nu ligger jag i sängen och ska läsa lite i barnen ifrån frostmofjället om en stund. ska bara snacka klart på MSN. =)

Godnatt! Imorrn är det en ny vecka och nya tag! Längtar!

Inga kommentarer: