onsdag 1 oktober 2008

1 oktober

Japp då var det en ny månad och dett nyyt äventyr börjar =)
Idag spöregnar det. Trodde jag skulle bli galen inatt när regnet smattrade mot rutan och man vaknade stup i kvarten. Och jag drömde massa konstiga drömmar. Jag var på ett varuhus med några från jobbet och hade en bäbis med mig som hoppade från person till person. Sen skulle vi äta jumboräkor och strips. Räkorna hade skalet på.. Det var inte så gott.. Kände smaken när jag vaknade. Hua...

Det kommer bli en härlig helg nu som det ser ut iaf! Kommer vara med mamma hela fredag innan dom far till rättvik på marknaden och sen ska jag till stan och hälsa på Lene som jag inte träffat på år och dar. Sakna dig gumman! Det ska bli super skoj. Och sen vin och massa snack med Micke (grannen). på lördagen kanske man ska vara med min älskling och hitta på något kul på kvällen, om hon inte ändrat sig vill säga??..
På söndag blir det en plugg dag som hette duga och på måndag lika dant. Sen bär det av mot sundsvall igen på tisdag eller kanske måndag kväll. beror på lite vad det är för väder och vad jag är på för humör.
Ska iaf ha katterna med mig hem så man har lite sällskap när man är själv i det stora huset. Mina små gossisar! =)

Men nu måsta jag fixa med det sista innan jag ska till jobbet och spendera min dag där.

Hade bra!!

XOXO

Inga kommentarer: