onsdag 29 oktober 2008

En ny dag...

Igår var jag ledig coh det vart en härlig dag! På morgon startade man med att tvätta och ligga och lata sig i sängen om vartannat. =) Skönt det med sovmorgon. Sen vid halv två kom Jonas och hämtad emig och vi for och kollade på en lägenhet till honom. Fin var den, får se hur han gör.
Sen satt vi hemma hos honom en stund tills Sandra ringde och det var dax att fara på stan och fika med henne! Det vart Barista. Hur mysigt som hellst var ju det fiket. Rekomenderas! Vi satt i nå äggformade korg stolar som hängde från taket. Jag fikade en Morotskaka och en hallon/mango smootie! Gott gott! Blir lätt att man besöker det igen! Sen så bar det iväg till MQ och Sandra skulle bli fotograferad av en kompis som gick på nå foto utbildning! Trevligt att se. Sen hem till Sandra och laga Lax med romsås och strips. Gott! Tack vännen för maten och trevligt sällskap. Måste absolut göras om.
Sen vid sju så for man hem och kollade på film och myste lite. Käkade godis och var lite onyttig. Måste ta en promenad snart när man får tid.. Sällan man har det nu för tiden.

Idag ska jag jobba och jag har sovmorgon, det är hur soft som helst. Var längesen jag började 13 kan jag lova. Men idag så är det lyckligtvis så! Vet inte riktigt vilka jag jobbar med, men det blir nog bra det!

Vad ska jag göra.... Jag vill så mycket men känner så lite... Varför stänga av hela tiden...??

Nej nu blir det top model på 3an som gäller och sen upp och göra sig klar kanske. Så man kan ta det lugnt sen.

Hade!!

Inga kommentarer: