lördag 4 oktober 2008

Godmorgon

Lördag idag och jag har precis klivit upp ur min sköna säng och sitter och äter frulle framför tvn. Yoghurt och flingor. en keso macka med kalkon och paprika! Gott gott. Känner mig duktig som ätit något! =)

Igår var det hur mysigt som hellst! Satt och snackade skit hela kvällen och löste massa värdliga problem! Tok mys fredagkväll som absolut måste göras om!

Idag ska jag ta det lugnt och se vad som händer. Ska in till stan med grannen och fika på eftermiddagen och sen vet jag inte. Tycker det är tråkigt med folk som inte kan bestämma sig... Jaja det kanske kommer upp något roligare så man inte kan binda upp sig...... Blir galen...

Men nu ska jag borra ner huvudet i mina skolböcker och försvinna från världen någon timme.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: