onsdag 29 oktober 2008

Ovant...

Det känns mycket skumt att sitta hemma än och man vet att man ska jobba idag. Det hör inte tillvanligheten att man har så mycket tid att döda. Men det är skönt med! Få ta det i sin egna tackt och vara lite seg på förmiddagen. Iofs så var jag det igår med men dp hade jag ingeting som jag måste passa tiden till så himla noga iaf..

Emma ringde mig prick tio och undrade vart jag var..? Hm...?? Hemma svarade jag och hon frågade om jag inte började 9.55 och det har jag inget minne av att jag har läst att jag ska. Men hon hade kollat på schemat som hänger i fikarummet och det ska man inte lite allt för mycket på så sen när hon kollade på datorn så upptäckte ju hon att det var 13 jag började och det var ju skönt det så jag inte hade behövt stressa dit som en annan galning.

Sitter och och funderar på om jag ska ta och sätta igång lite musik och sen gå och sminka mig och göra mig klar så jag slipper tänka på det senare. ¨Sen sitta och läsa lite i barnen från frostmofjället. Och sen jobb. jobb, jobb. Hoppas dagen går fort!

Trevlig dag! Förövrigt väldigt kallt ute... Burr...

Inga kommentarer: