torsdag 9 oktober 2008

Torsdag!

japp då var det redan torsdag och jag tycker veckorna bara rusar fram... Man hinner ingenting längre. Men men så är det. Idag jobbar jag 11-20. Lite drygt eftersom jag vill fara nu så fort som möjligt! Men den som väntar på något gott..

Igår var det Levis kväll på MQ. Och det var väl inte största ruchen om man säger så. Lite synd. Jag och Sandra sprang på Svenssons och raggade lite folk. Men det var inte stormigt alls. Så jag for hem vid 21( jobbade inte, utan abar hälsade på) Då vart det Tv och en massa mys. Somnade ganska tidigt ändå. Klockan var väl 23.40 eller nått. Skönt att sova imorse var det oxå.

Men nu börjar jag jobba. Imorrn är det fest! Då ska jag vara full.
Fan jag glömde det viktigaste.. Men men det ordnar sig nog det! =)

XOXO

Inga kommentarer: