fredag 10 oktober 2008

Morgonstund

Godmorgon godmorgon!!
Idag är det fredag och det vankas fest!! Var upp tidigt imorse och skjutsade till jobbet sen så skulle jag på ica men dom öppnade inte förens 9 så jag fick gått fara tillbaka och vänta. Men snart är den 9 och då kan man fara och handla lite frulle och middag till ikväll. Kycklingsallad!! Gott gott ska det bli. Sen ska jag ta fram mina böcker och PLUGGA järnet idag. Finns inte så mycket annat att syssla med här. Så varför inte göra det till en heldag i böckerna. Ska även bada lite nu när man har chansen! Sen ska jag hämta på jobbet och sen blir det systemet och sen hem och laga middag och sprätta en öl!! GOTT!!

Nej men nu sk ajag försöka göra mig klar här på internet så jag har plöjt igenom dagen blogg härva och kollar på bilder från mina vänner och så sk ajag passa på att önska en trevlig helg!!

(måste medge att jag är lite nervös inför ikväll. Kommer vara mycket folk)

XOXO

Inga kommentarer: