fredag 17 oktober 2008

Helgen

Igår var man till Maria som man inte vart hos på år och dar. Mycket roligt måste jag säga!! Hoppas vi blir bättre på det hära nu! Och hoppas du blir bättre snart!
Vi skulle käka våfflor, men det vart nå knas med smeten, vara bara gojs av allt så det blev varma mackor istället och en film. Dock somnade man till lite då och då på filmen, men det var nått med Paris Hilton iaf. Sen sov jag över där och for hem imorse och packade och fixade lite. Drar ju till STHLM idag! Ska bli kung!!
Sitter nu och vilar lite innan jag ska ta bussen till jobbet. Tycker jag är duktig med min packning med! =) Har bara det jag har på mig och sen några tröjor till. Hade planerat att köpa nya jeans imorrn!! =) Levis såklart!!

Nej nu orkar jag inte sitta här längre.. Ska softa i soffan till klockan blir dax att fara!!

Trevlig helg!!

XOXO

Inga kommentarer: