söndag 12 oktober 2008

Söndag

japp söndag igen och en ny arbetsperiod har börjat. Det bli lite så när man har vart ledig mitt i veckan eller som jag nu fredag lördag.
Pluggade som sagt i fredags, sen blev det vinare och kycklingsallad. Sen kom det massa folk och festen började. Mycket trevligt måste jag säga. Behövde inte vara nervös. Bara vara siog själv så går allting bra tillslut. Men vissa människor kunde ju ha hållt truten lite tycker man. Men men. Jag somande full och vaknade seg och trött, men inte bakis.
Lördagen gick vi runt kyrksjön och det var varmt och härligt väder. pratade om allt och alla kändes det som. Härlig dag. Sen var det mening att jag skulle åka hem på kvällen, men min anledning till att åka hem ställde in och det vart att man blev kvar. Var fest igen. eller en lite krogrunda och cider och shots. Fick inte dricka allt för mycket eftersom jag skulle upp och köra till jobbet idag. men det gick bra det. inte så värst trött nu. Bara hungrig. Och ONT I RYGGEN..... =( Men men... det går över

Nu vart min mat klar i mikron.

So long... Seg söndag

Inga kommentarer: