måndag 6 oktober 2008

Måndag

En nu vecka och det betyder nya äventyr!! =) Me like. Idag händer det mycket på eftermiddagen. Härligt värre. Ut och gasa lite är inte helt fel!
Nu såhär på morgonen är det lugnt. Mamma fick en akut skjutsning till stan med Melida som måste in på akuten för elkonvertering (eller vad det hette) Hemskt iaf. Dom skulle stänga av hjärtat och starta om det igen. Hur hemskt låter inte det...? Men det ska nog bra eftersom hon gjort det många gånger innan, men det är ju ändå så man bli nervös.
Beställde nyss en tid på besiktningen åt Örjan med. Men så fick jag inte tag på honom så vi hoppas han ringer upp snart så han vet att det vart idag halv fem =P Snabba ryck när Sandra ska beställa. Men jag har ju ett tag till på mig att ring honom.
Det blir även jag som ska laga lunch till pappa när han kommer hem tolv. Bli ingenting avancerat utan bara köttsoppa. Gott det med!! =) Men mackor och god ost!
Sen ska jag fara mot staden och hälsa på lite. Trevligt med mycket att göra. Och det kommer bli himla kul att testköra din bil =) Me like!

Bu ser jag att tvn har ballat ur.. Fan.. Fick jag en anledning att plugga lite. Haha. Står antenn fel, vad då göra?? Pilla lite på kablarna och hoppas det ordnar till sig. Hoppas det inte sitter på taket, när det har blåst så mycket nu.
Ja just ja, måla naglarna ska jag göra med. Dom börjar bli så himla fin nu och långa tack vare det nya medlet som jag införskaffat mig! =) SÅ då är det bra att hålla dom så genom att måla dom.

Men nu ska jag pilla kablar och sen läsa och sen laga mat till pappa.

Trevlig vecka!

XOXO

Inga kommentarer: