torsdag 30 oktober 2008

SNNÖÖÖÖÖÖ

Oh my god I love it!

För dom som inte har tittat ut i sundsvall än så har det snöat och det ligger ett täcke på backen! Det är som en saga! Jag vill ha mera snö nu och jag vill ha MYCKET! SÅ man kan börja göra snögubbar och kanske åka lite skidor. Nog för att jag vet att det är långt innan dom öppnar backarna så drömmer jag mig bort att jag far nerför vemdalens härliga backar och hopp!! =)

Jag känner mig lite hög idag för att det ligger snö ute. Men det är bara jag i ett lyckorus.
Har precis ätit en tunnbrödsrulle nu och det var gott! Var längesen man gjorde en sån!
Ska göra mig klar för jobbet nu och sen bara vila och slappa lite! Skönt värre.
Hoppas den finns kvar som jag såg på blocket igår! Skulle vara skit kul att ha en! Och om den inte är kvar så kanske man stannar till på en butik imorrn efter jobbet och köper en ny! =P
Men nu ska jag dra!
Hade bra!


Inga kommentarer: