tisdag 7 oktober 2008

Tisdag!

Ligger i min säng nu och det finns ingenting skönare jag kan tänka mig göra nu. Jag är så trött att ögonen svider. Skönt att veta att jag kan sova länge imorrn. Till halv elva iaf och det är Mycket länge för Sandra. Men skönt ska det bli iaf!

Dagen har vart mycket lång, men så här i efterhand som vanligt så känns den inte så farligt lång. Har stått på lagret på jobbet och packat upp varor hela dagen. Kom en del kan jag säga.. Auto, det atr sån tid att pricka av och sen plasta av och larma... Men jag klarade av 4 kartonger. Det är bra det för en Sandra som är dötrött. Annars är jag snabbare, men idag hade jag inte riktigt enegri.

Längtar till Fredag och lördag om det ´blir som jag vill! =)

Nu ska jag kolla på TV och vila upp mig ordentligt!

Godnatt och sov gott!

XOXO

Inga kommentarer: