torsdag 2 oktober 2008

Hogland

Nu är man ledig i 4 dagar och det ska bli hur skönt som hellst! Ligger i mitt gamla rum hos mamma och pappa nu och kollar på Hell´s Kitchen. Han är grym juh! Kändes mycket konstigt att fara förbi Gnarp och veta att man ska inte till Bergsjö och vara där över helgen. Saknar fortfarande omgivningen lite. Men det går snart övre. Känns bättre för varje dag.
Dagen på jobbet var lite trög.. Var så sjukt trött så jag vet inte vad. Hade ju ändå sovit 8 timmar och vilat riktigt. Var det vinet som gjorde mig trött? Ja förmodligen. Men gott var det! Men jag måste tillägga att det har gått rätt fort iaf!
Hade min sista rast halv sex och den spenderades på charm med Mirjam och Robban! Blir alltid roligt när man är där och snackar och såklart fikar lite! =) hehe.

Imorrn blir det massa mys. Ska in till stan och lämna en tröja (eller vad det nu var) på MQ. Sen luncha med Micke (grannen) kanske om inte Tezz vill hänga med. Sen på kvällen bär det av till stan och jag ska hälsa på Lene som man inte träffat på år och dar nu. Kommer bli så åhimla kul att snakcka massa minnen och bara slappa! LÄngtar!
Sen resten av helgen får man se hur den kommer att se ut. Tar dagen som den kommer.

Me nu ska jag ta och kolla TV och sen läsa lite om jag orkar hålla ögonen öppna.

Godnatt!!

XOXO

Inga kommentarer: