måndag 13 oktober 2008

Ny vecka nya äventyr!

Måndag idag och jag har jobbat. Lite dryg dag, men det gick ganska fort faktiskt! Hann bara bli irriterad över en sak så det var ju positivt! =) Hehe. Men det gick över snabbt. Var bara en fjuttig sak som var onödig att lägga tanken på. Menmen, så kan det vara ibland.
Nu har jag hållt på att röja lite så jag och mamma slipper göra allt imorrn =) JAAAA min mamma kommer upp imorrn och hälsar på och hjälper mig städa lite, Plocka undan i förrådet och putsa fönster och så. Jag ska även upp 7 på morgonen och tvätta. Duktig kicka. Måste ha lite kläder om jag ska till sthlm. Nog för jag kan köpa nya, men det skulle sitta fint med någonting på sig på vägen ner oxå :P Hur skulle det annars se ut. Haha.
Kommer bli KUNG. Pratade med Sandra idag och jag ser verkligen fram emot att spendera en hel dag med henne i sthlm. Hon och jag är så himla lika och vi klickar så bra ihop! Skrattar jämt. Hehe.. och båda ett engeriknippe.

Ligger och kollar på 2 1/2 men nu! Så bra. dom är så roliga. Gillar verkligen sånna serier. Lite drygt och lite roligt! Men snart är det my name is earl som oxå är bra och sen scrubs som är det bästa. Haha.
Men nu ska jagta och gossa ner mig min nybäddade säng och drömma mig bort in i min fantasivärld. =) Där ingen kan nå mig.

Hade bäst!!
XOXO

Inga kommentarer: