tisdag 28 oktober 2008

Var faktiskt...

Vi stod och tänkte på hur längesen det var vi träffades egentligen och vi kom fram till att det var 2 VECKOR.. Hur längen var inte det.. Det är så man får skämmas.. Men det var ju för att jag var sjuk och låg som en zombi en hel vecka oxå. Men nu så jobbade vi ju igår och det var MYS på hög nivå! =)

Idag sov jag tills jag vaknade och sen gick jag ner och slängde in en maskin med tvätt igen. Vad duktig man känner sig när man är klar och allt är tvättat! Och luktar gott!
Sitter och kollar på Rix Morron Zoo på Tv nu. Dom är för fula. EMD är där nu och ska spela klädpoker. Det får man ju inte missa. Hahha.

Igår efter jobbet var jag med Jonas som hade fixat varma mackor och bakat en sockerkaka! Gulligt det! Åkte hem rätt tidigt för jag var så himla trött.. Ska hänga med honom idag och kolla på en lägenhet. Den ska tydligen vara väldigt fin! Så vi får hoppas det!
Och sen blir det stan med Sandra och fika och snacka massa skit! Trevlig. Så jag har min dag bokad jag!

Men nu ska jag ta och kolla lite TV och sen bara mysa innan jag ska upp och styra lite.

Hade bra!!

XOXO

Inga kommentarer: