onsdag 15 oktober 2008

SA kurs

nu är jag hemma igen efter en intensiv dag i stora huvudstaden. Det har verkligen vart en kung dag och det har vart en intressant resa genom färglära och propotioner. Mycket i min hjärna som ska bearbetas nu och smälta in. Ska ge det någon dag innan man tar upp materialet och går igenom det igen!
Var upp kl. 04.50 imorse och gjorde sig klar för dagen. Sandra kom och hämtade mig med taxi 05.45. Sen gick allt så himla fort och jag kunde inte fatta att dagen och kursen var slut då jag la mig i sängen nu och kände efter om jag var trött eller inte. Och skoja inte vad trött jag är.. Ögonen har svårt att hålla sig upp och jag är tung u huvudet! Kommer bli skönt när man lägger ner huvudet och somnar in och beger sig till drömmarnas värld!
Men dagen var den bästa på länge. Tack Sandra för att du är som du är!! I love it! Du och jag, piff och puff, ler och långhalm, humle och dumle, kärt barn har många namn! =)

Imorrn jobbar jag igen och det kommer verkligen att vara en utmaning att testa det nya man lärt sig idag och verkligen känna att man kan det man gör!! =)

Och nu så har jag och Sandra lite planer för framtiden oxå! Härligt vi står på samma plan! Vad edt bli kommer jag inte avslöja än. =P

Och vi var på världen goaste kaffe place! Dom hade ALLT och lite tillm jag skojar inte. Vi tog en caffé after eight, man kan bli beroende. Fan vad god den var. Prova det är verkligen en upplevelse. Och dom hade varm vit choklad. Någon som smakat?? Blir nog nästa gång man åker ner man provar på en sån!!

Men nu måste jag lägga ner huvudet innan det faller sönder och samman!

Godnatt och dröm sött!!

XOXO

Inga kommentarer: