fredag 31 oktober 2008

Fredag, sista dagen nu

Godmorgon!!
Har precis vaknat och ligger och myser i sängen ett tag till innan man måste upp och göra sig klar inför jobbet. Kollar på Rix Morron Zoo som vanligt på mornarna. Det är avslappnat att titta på så här när man vaknat.




Igår på jobbet gick ganska fort ändå. Vart lite less i slutet på dagen då jag vart trött och ville hem och spela! =P Jag köpte ett Wii igår. Det är faktiskt det första egna TV-spel som jag äger själv!! Lite historiskt faktiskt! Jonas var här igår och vi satt och spelade och käkade kladdkaka som han hade bakat! Tack för det! Snällt! Sen vart jag seg och trött så det vart sängen och hade lite svårt att sova, fick världens hostattack.. =( Och vart toktäppt i näsan.. Men vände jag mig om så somnade jag ganska fort för snuvan rann inte och störde då.



Ikväll ska vi på nya Bond filmen. Den hade fått tre stjärnor i aftonbladets nöjesbilaga.. Men jag ska inte tänka så mycket på vad andra säger och skaffa mig en egen uppfattning! Hoppas den är bra iaf! Men den är bara 1 timme och typ 45 minuter. Det var inte så långt det. Så det kommer gå undan när man sitter där.


Nej nu måste jag ta och gör amig klar så man kan softa sen innan man ska fara!



Hoppas det händer någonting roligt i helgen.. Men som vanligt så blir det väl inte så.. Känner folket allt för mycket för att ställa in mig på att det blir någonting......


Trevlig helg!

Inga kommentarer: