söndag 2 november 2008

Ännu en helg

Fan vad tiden går fort och inte händer det någoting vettigt heller... Ifredags vad jag som sagt på Nya bond filmen. Var inte sådär jätte bra tycker jag. Var lite hoppande mellan scenerna och det var inte så lätt att hänga med.. Men man har sett den iaf och det var ju en upplevelse. Brukar inte vara så snabb annars at se på nya filmer sådär. Inte riktigt mitt intresse det.. Fick skjuts ner på stan av Peter föresten!! Tack så mycket för skjutsen! =) Sen hem och sova och kolla på TV. Var så himla trött och mörbultad efter en dag på jobbet. Hade jobbat på bra och sålt som bara den tycker jag. Inte en lugn stund fick man! Men det var en himla kul dag och kväll!!

Sen på lördagen for man till Birsta och kollade lite och fikade innan man drog sig neröver mot snöigare landskap!! Köpte föresten ett par skor på Birsta. Snygga och så jävla sköna. Sen hem till mamma och pappa där det blev mys först och sen iväg ut i skogen och fotografera lite. Det är mycket mera snö här än i Sundsvall så det måste man ha bevis på. Kan tyvärr inte lägga ut några bilder eftersom jag glömde kabeln till kameran hemma.. Klant.. Sen vart det middag med Laila och Olle. Gott gott. Sen ville man ju hem och träffa tezz och lillfisen lite.. Men jag hade ju druckigt, trodde det gick mer bussar än vad det gjorde.... Snyft.. Och idag skulle jag oxå dit, men precis när man ska fara så kommer det besök som kommer enbart för min skull så jag känner skulden och känner att jag är kluven i vad man ska göra... Men som sagt vi är inga fjortisar som ska hålla på lalla runt som vissa andra... Haha.. =) Vi ses ju kanske till veckan, beror på hur du vill göra!!? =)

Idag har man iaf tagit det lugnt. Pluggat en massa och man får tacka så himla mycket för hjälpen jag fick!! Uppskattas mycket! Skrev en filmrecension om nya Bond filmen. Var hur svår som hellt efetrsom det var en svår handlig.. Men det gick till slut. Efter många om och men.
Nu sk ajag iaf lägga mig och kolla på Music and Lyrics!!

Godnatt och sov gott!! Ledig imorrn med och då ska man sova länge och bara ta det lugnt igen. Fara upp och aktivera Maria lite! =)

XOXO

Inga kommentarer: