söndag 23 november 2008

Godmorgon Söndag

Idag är jag trött, vet inte vad som hände mig igår, men jag var helt slut.
Fick någon slags allergi anfall och det var inte kul, men det gick ju bra iaf. Började kli som en tok på hela kroppen och sen kliade det i halsen och den svällde upp. Så det var bara kuta ner på apoteket och köpa allergitabletter. Så tog två stycken och sen vila vila. Men det släppe upp efter ett tag, men det kliade och kändes obehagligt efteråt ändå-=S Inte roligt.. Men idag känns det ingenting. Så hoppas det fortsätter så.

Mina lediga dagar har vart hur mysiga som hellst! For ner till Bergsjö och tog det väldigt lugnt på onsdagen. Sen på tosdagen for man till stan och lunchade med Tezz! Trevligt! Sen en sväng på MQ och lämna lite kläder och sen på Ica och handla för här skulle det bakas lussebullar! =P
Sen till Bergsjö igen och då hände det inte mycket tills jag tog mig i kragen och gick till köket och bakade. Så duktig jag känner mig! Sen pizza och på kvällningen kom Tezz över och hälsade på och vi snackade och kollade Tv och drack öl! Någon var ju och bastade =D. Sen följde jag henne en bit hem och det var lite läskigt att gå tillbaka själv. Men jag överlevde =P
Sen vart det sängen och massa SOVA. Var så trött.
På fredagn gjorde jag absolut ingenting. Soffan var en snäll vänn och det var så skönt att bara ta det lugnt. Lagade lite mat och sen kom det över lite folk och vi drack öl och spelade rita och gissa. Haha vilka svåra ord man skulle rita då. Men Mitt lag vann såklart =P Hihi. Sen var man så himla trött igen och lite dragen så sängen välkomnade en med öppna armar. Men när jag lagt mig och känner hur skönt det var att lägga huvudet på kudden så vart man tvär vaken.. Hm.. och så gick man till soffan och la sig där och kollade på TV men det fanns ju inge bra så då låg man och filurade i sängen och somnade tillslut.
Sen jobba på lördagen och kvällen spenderades sovandes i soffan.

Idag jobbar jag till 16 och sen ska jag nog hem och städa som jag skulle gjort igår, men inte orkade efter dagens ansträngning. Men hoppas det blir lite utav det idag iaf.

Nej nu ska jag gå och göra mig klar och äta lite frulle!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken tur att du överlevde vännen :D hihi tack för en mysig kväll.