måndag 17 november 2008

Sundsvall

Nu är man hemma igen och det känns bra! Skönt att komma tillbaka till vardagen. Kom iofs hem igår vid nio. Då åkte man hem och la sig på sängen och myste!! Härligt! Så gulligt att du kom upp bara för att träffa mig! Vart en tidig kväll eftersom du skulle upp och jobba. Men bara vetskapen att du ligger bredvid mig gör mig så glad! =)
Bussresan hem gick bra den med, men efter ett tag fick man träsmak i arslet och jag hade svårt att sitta still. Fick ont i ryggen med. Men det var bara att flytta runt sig i stolen. Det är ju inte det skönaste att åka buss länge. Stolarna är inte så himla bekväma kanske.

Idag jobbar jag 13-20. Skön dag det. Sen ska man nog hem och bara slappa och ta det väldigt lugnt. Ligga och läsa och bara mysa för mig själv! Göra lite te och pepparkakor kanske. Måste ta och baka lussebuller oxå känner jag. =P Kanske ska göra det på torsdag om jag får vara och styra i ditt kök?! Hehe Det är ju mycket större än mitt ju! =P Och du får ju nybakade lussebullar när du kommer hem från jobbet! Kan det blir mycket bättre!! =D

Skulle tvätta idag med tänkte jag. Fixade och kollade om det var ledig och gick ner och slängde in i maskinen och sen upptäcker jag att den inte fungerar... Hm.. Fick inte alls igång den. Hur sk ajag nu kunna tvätta...?? Hoppas den blir lagad snart. Annars sa du att jag fick komma och tvätta med dig! Snällt det! Får se om jag tar med mig det viktigaste. Byxor och underkläder och så.

Nej nu ska jag ta och kliva upp och göra mig klar för dagen och käka lite frulle. Känner för att göra varma mackor! Godare än kräm! Och så måste man hitta på någon lunch med. Hm.. Vad kan man göra för gott då.. nudlar kanske =P

Inga kommentarer: