måndag 10 november 2008

Måndag

Nu har ännu en helg gått och det har vart en bra helg fast jag jobbat!
I fredags var man som sagt med Sandra och sen for ner till Tezz och Robert! =)
I lördags jobbade jag 12-17 och det gick relativt fort måste jag säga. Sen for man ner till Bergsjö och hälsa på lite och gissa om någon var ganska full när man kom dit redan. Fick veta att han hade aldrig slutat dricka sen fredagen. haha. Rolig männsika. Så jag och Thom skrattade en del åt det! Sen fick Sandra en öl i näven och hon slappnade av och myste att det var lördag kväll! Sen bar det av till Daniel och hälsa på lite. Var redan lite folk där och måste säga det var lite konstiga blickar när man kom in genom dörren. Men varför bry sig. Jag hade det roligt iaf! =) Huvudsaken det! Sen skulle folket på krogen, men det var inte jag och thom sugen på så vi for hem till honom och sov! Jag skulle ju jobba på söndagen oxå.
Jobbade som sagt 9.55-17 på söndagen och sen skulle man vart med Maria men det blev inte. Vi är bästa på att bestämma att vi ska vara med varandra men det lyckas aldrig bli så. Så jag fick besök på annat håll istället och det var mysigt! =P

Idag jobbar jag oxå. En dag till innan man är ledig två! Far ner till Hogland imorrn och ska hitta på npgonting med Tezz möjligvis! Sen på onsdag så ska jag äntligen till TANDLÄKAREN. Så som jag har längtat. Det kommer att bli så himla bra! Sen får man se vad som händer resten av dagen. Dyker alltid upp någonting. Annars får jag ta och plugga i brist på annat. Iofs så måste jag göra det.

Men nu ska jag ta och kolla runt lite här på datorn sen upp och göra sig klar! Undra vad man ska ha på sig?? Hm... Blir någ någonting bra i slutändan!

Jag tror jag måste spärra mina känslor lite, risk för ras...

Inga kommentarer: