fredag 7 november 2008

Äntligen sovmorgon

Jag förstår mig inte på mig själv. Äntligen har man sovmorgon och man får verkligen sova hur länge jag vill.. Nej då ska man vakna Kvart i åtta och känna mig halvt pigg. Men det måste ju betyda att jag har sovit mina timmar och inte behöver mera sömn. Hade bara hoppats att man kunde iaf få sova till nio halv tio iaf. Dagen blir så läng och man blir trött så fort.

Idag ska jag med Sandra på stan och fika och prata en massa!! Tack gumman för att du finns! Känns som jag kan prata om allt med dig efetrsom vi har samma bakrund och nu står på samma livskant och behöver någon som bryr sig! Och då finns vi för varandra!! =) Ska kolla på en klocka ed tänkte jag. Hittade en i tisdags när jag var på stan. Men det såg ut som att skinnet skulle Bli ful fort så jag köpte den inte. Och jag MÅSTE ha nya svarta jeans... Blir galen.. Jag bor ju isvarta jeans och nu när jag har ett par som är urtvättade och ett par som är för stora så vet jag inte vart jag ska ta vägen.. Apropå jeans kom jag på att jag måste ner i källaren någon dag och leta efter ett par jeans till syrran! SOm jag lovat hon ska få. Hoppas det inte är så svårt att hitta. Ska upp till henne nästa vecka och bara ta det lugnt och ungås. Var längesen nu. Pratar ju i telefon med henne men det är ju inte samma sak. Så det ska bli kul att komma upp ännu mer norrut och mysa lite.
Sen efter jag vart med Sandra så kanske man ska till Bergsjö och hälsa på lite! Hoppas det går som jag vill Annars blir jag galen... Varför just jag... jag ska alltid ställa upp.. Men vi får la se hur det blir.

Men nu ska jag iaf ta och lägga mig ner en sväng och läsa lite ur min lilla bok som snart är slut och jag hoppas den tar slut idag så jag kan lämna in den och inte tänka mera på den. Att man behöver lämna in till veckan.

Spelade gitar hero igår hela kvällen =) Roligt värre! Man blir som en liten nörd ibland.. Haha!!!

Inga kommentarer: