lördag 15 november 2008

Lördag

Godmorgon till denna friska härliga lördag morgon =)
Jag har sovit sisådär inatt. har haft två hundar tätt intill mig hela natten och det var lite jobbigt ibland. Men det gjorde inte så mycket, dom är ju hur gossiga som helst. Ligger i fotändan och myser nu =).
Vart en lugn kväll igår. Käkade tacos drack lite vin och sen vart det sängen vid halv tolv kanske sen var. Somande in ganska fort. Var riktigt trött. Och nu ligger jag i sängen och myser lite. Planerar att ligga här länge till.
Ska ner på stan senare idag och kika lite. Kanske hittar mig en myströja här! =P Ville ha den på jobbet egentligen. men jag tycker den är för dyr just nu. Så jag hoppas hitta någon häruppe på någon sportaffär som fanns. Var tyligen billigt där! Så man får hoppas!
Sen vet jag inte vad kvällen erbjuder. Ska på syrre iaf och köpa cider så det blir nog en och annan som slinker ner. =P

Imorrn kanske du kommer upp och hämtar mig! Det vore hur gullig som hellst! Att göra en sån sak bara för att träffa mig betyder mycket för mig! =) Sakna!

Nej nu ska jag ta och läsa lite och sen kanske frulle och ner på stan!

Måste bara tillägga att det snöar ute =P

Tjolahopp!

Inga kommentarer: