torsdag 27 november 2008

Godnatt

Snart kommer jag somna som ingenting. Är trötter nu. Och det borde jag vara så som min natt såg ut. Men jag har vart pigg hela dagen och jag tycker inte jag har vart orkeslös alls på jobbet. gick bra idag efter an svacka igår. Men all löser sig! Är nyss hemkommer från Sandra. Vi pulade lite med föredraget som vi ska hålla på fredag 5/12. Det närmar sig med stormsteg. Det kommer nog gå bra det ska ni se. Brukar bli det när jag och Sandra gör någonting och blir det inte bra så blir det roligt =P.

Men nu ska jag ta och lägga huvudet på kudden och slumra in och få lite skönhetssömn!
I helgen är man ledig! Ska hem till Hogland och hälsa på mina underbara föräldrar som är hemkommen från Thailand. Och så ska man såklart mysa lite! =P

Godnatt och sov gott!!


XOXO

Inga kommentarer: