fredag 28 november 2008

Nu är det helg!

Nu sitter jag hemma efter en heldag på jobbet. Som för övrigt har gått jätte bra! Har gått fort och man har haft att göra hela tiden! Då brukar tiden gå fort! Har vart lagomt med folk, men sista timmen var det rätt dött. Alla var väl hemma och skulle käka med familjen och dricka öl! =P Som jag skulle vilja göra men inte då... Ingen som vill dricka med mig.
Vet inte vad som händer i helgen heller. Känns skönt att inte veta samtidigt som det skrämmer mig att jag kanske inte kommer göra någonting. Men det brukar lösa sig! Ibland vill man bara vara för sig själv och glömma att det finns en värld utanför. Men som sagt så brukar det alltid lösa sig =P

Nu sitter jag och funderar om jag ska ringa eller skita i det... Hm... Poppa popcorn eller skita i det.... Byta till mykläder och känna att man är ledig eller skita i det....
Tuffa beslut. Men just orkar jag inte mycket mera än att sitt här på soffan och inte göra ett skvatt.

Men jag ska ta och kolla runt på lite bloggar nu och kolla till resten av världen. Sen kanske ringa lite samtal och se vad som händer ikväll.

Trevlig helg!!

Inga kommentarer: