tisdag 4 november 2008

Trött och sliten

Var ner på stan som jag sa idag på förmiddagen. Gick runt och kollade lite och hittade en jacka på HM. Ska jag köpa?? Hm... Behöver egentligen en jacka som man kan ha nu.. Har bara peakjackan och den känns mycket varm nu.. så jag får fundera. Finns nog kvar till helgen med.
Sen fikade man på subway. Var skitlängesen man var där. men anna i hudik i somras om jag inte missminner mig. Mysigt var det!! sakna min älskling!
Sen gick man och provade lite jeans och jag blir galen på storlekar.. Senköpte man gitar hero på Game och har tagit fram gitarrerna nu och stylat dom. kommer bilder senare. Men jag orkar inte spela för jag är så trött efter jobbet. Har ont i kroppen och är allmänt seg... Hoppas det bli bättre imorrn...
Jobbar med my darling imorrn!! Me längta! =)

Men nu ska jag ta och plocka undan mitt fika! har drukigt te och ätit macka så här på kvällningen! Gott som kräm!!

Godnatt!!
//S

Inga kommentarer: