lördag 8 november 2008

The best

Igår var den bästa dagen på länge!! =) Tack alla som förgyllde den!
Var ledig så jag tog en lång sovmorgon och sen en LÅÅÅÅNNG dusch! Sen for man mot stan och gick mot MQ för att möta Sandra för en fika och massa snack!! Satte oss på charm och svulla ett winerbröd! Gott vad det! Och lite te mot min arma magen. Det gjorde gott! Satt där i 1-1,5 timme och bara kollade in folk och snackade om allt mellan himmel och jord. Känns bra när man har någon som gått igenom samma problem som en själv och vet hur jobbigt man har det. Tack gumman! Sen for vi hem till Sandra och lagade kokt kyckling med ris och sweet and sour sås med annanas! Jätte gott och mätt vart man! Sen slappa slappa lite innan det var dax attfara ner mot Bergsjö och vara med min älskade och hennes familj! Sandra fick följa med oxå och det var jätte roligt! Tror vi båda behövde det! När vi väl kom fram så ringde jag Ett samtal och var ännu mera nervös än jag redan var. Men jag fick dröja på det för en viss person var inte hemma.. Så vi gick in till Tezz och Robban och LIam såklart!! Jag och Sandra Blev lektanter ett tag och sen var det dax för film och godigs popcorn och chips! Gott! Svulla lite, det får man på fredagar! Har ju vart duktig och inte ätit nå godis på länge så det var dax nu.
Det vart en spansk film, måste vart en thriller. Den var inte så himla bra tycker jag. Lite halv knasig, men det var nog för att man förväntat sig en skräckfilm och det inte var det. Men vi hade det mysigt iaf.
Vid halv tolv gav jag och Sandra oss mot storstade för Sandra började få lite lantskräck. Haha! Och båda skulle upp tidigt idag. Hon sviker mig för Erik i Sthlm. Men det är klart hon ska få åka och ha roligt! Glömma bekymer!
Och jag jobbar ju idag som vanligt. Men bara 12-17 och det är skönt. Sen bär det av mot Bergsjö igen för en viss människa övertalat mig. Måste lösa lite saker... Och så blir det en liten fest på det. Men jag ska inte vara full alls. Måste ju köra upp halv nio imorrn för att jobba. Men några öl kan man nog få i sig... Hoppas bara inte jag sårar massa folk på köpet. Tycker inte om att göra så men jag känner jag måste göra det här för mitt eget bästa. Måste tänka på det ibland oxå.

Men nu ligger jag och bara myser i sängen och kollar på What I Like About You. Lite halvtråkigt program. Men det fanns ingenting annat. Har planerat att ligga ett tag til loch bara slappa och sen upp och göra lite lunch och göra sig snygg till jobbet!! Svart är det planerat att man ska ha! Svarta jeans, Linne, T-shirt och mitt nitbälte!! Och en scharf såklart! Klara sig utan en sån går inte nu för tiden. Det är så gossigt =P.

Men nu ska jag runda av detta. Vart ett långt inlägg idag. Man hade mycket att berätta. Kan vara skönt att skriva av sig ibland!!

Trevlig helg!! Jag är nervös över min.

xoxo

Inga kommentarer: