onsdag 19 november 2008

Igår...

Godmorgon alla glada och morgonpigga.. Hihi. Godmorgon till mig själv oxå!! Var inte så pigg imorse, sov tills klockan väckte mig och det är ovanligt. Vaknas oftast en timme innan. Men det var nog för att man var uppe länge och kom inte hem förän halv tolv ungefär. Pratade med Sandra på dagen och då sa hon att jag kunde komma över och snacka lite skit och umgås och det är klart det. Var ju längesen man träffade henne!! Sen var man rätt så trött när man kom hem och det blev raka vägen till sängen!

Idag jobbar jag 9.55-16 det ska bli skönt. För en gång skull slutar man tidigt. Sen är man ledig och jag har inte så mycket inplanerat. Men en tripp till Bergsjö blir det nog!! =P
Men nu måste jag käka frulle och göra mig klar för dagen!

do you only live in my fanatsy....

Inga kommentarer: