söndag 16 november 2008

Ännu en bakis Söndag

Japp då var det söndag igen då. Guuuu va tiden går fort. Man hinner ju inte med sig själv snart tycker jag.

Igår vart det krogen och men många om och men kom vi iväg. Och det var mycket folk i kö kan jag säga, som skulle trängas och ha sig och man var inte full när man kom ner heller och då kan ni ju tänka hur det är att stå i kö MED fulla människor och trängas. Haha.. Men väl inne gick vi raka vägen till baren och beställde sen damp vi ner vid ett bord och en kompis till syrran och freddan kom och satte sig med oss och surrade. Jag träffade en skit gullig tjej som jag började snacka med. Och hennes kusiner och kompisar. Jätte trevligt folk!! Vi kom hem vid två och då var man rätt trött och sliten. Krogen stängde ju oxå då så det var lika bra att fara hem. Men jag måste säga det blev en lyckad kväll och det måste definitivt göras om. Synd att den baren vi var på igår hade sin sista dag igår. Stackars Sollefteåborna. Sen fanns det inte mycket till krogar kvar.

Nu ligger jag i sängen och är lite snurrig i huve. Men det är inte så allvarligt. Bara lite trött och seg. Inte så himla bakis men det känns man var ut igår iaf.

Nej nu ska jag ta och vända mig och lägga till mig och somna till igen.

Inga kommentarer: