lördag 29 november 2008

Stolt med stor S

Nu är man riktigt stolt över sig själv =P Har dammat och dammsugit hela lägenheten! Och det hör inte till vanligheten att Sandra orkar städa. Men nu är det dammfritt och fint här ska ni veta!
Fick något ryck när jag klev upp. Tänkte bara dammsuga men när man ändå var igång tänkte jag det var lika bra. Och nu känns det hur bra som helst att man gjort det!
Nu då, hm vet inte vad som händer med förhoppningsvis någonting bra! =) Annars kanske man får göra ingenting för en gångs skull. Men det känns tråkigt.

Snart är det December med. Jag tycker tiden har gått alldeles för fort. Tyckte nyss jag firade nytt år. Men nu kommer det ännu ett. Och vad har man lyckas med detta år då. Skulle ha behövt träna, men det blev ju ingenting av med det. Man har haft en kanon sommar, synd på vädret bara. Men den kom och gick. Man har haft det mycket komplicerat ett tag och sen jobbet. Ett år till och jag lever än. Men jag måste medge att det tär på en.. Jag är inte samma gamla Sandra full med energi längre som jag var för två år sedan. Jag har förändrats så mycket. Vissa tycker positivt och viss negativt. Men en sak är säker. Jag vet vart jag står och jag kan säga ifrån när det är någonting jag verkligen inte tycker om. Det är en bra egenskap. Jag har blivit mera vågad och står för mig. Det har jag inte alltid gjort. Men idag så känner jag att detta året gett mig skinn på näsan. Vad kommer nästa år ge mig?? Återstår att se!

Igår poppade jag popcorn och la mig och kollade på Dirty Dancing! Det var min favvo film när jag var liten! Kollade på den 10 gånger om dagen när man var sjuk! Så det blev ett glatt återseende av den igår! Sen somnade man ganska fort och sov till halv tio. Skönt det!

Kanske flyga imorrn??

Se yaa!

Inga kommentarer: