tisdag 4 november 2008

Gårdagen!

Igår var man hos mamma och pappa till elva. Sen for man mot Sundsvall och hemmet! Kom hem och städa undan lite så man inte hade allt kvar på kvällen. Sen for man till stan och var med Maria hela dagen!! Vi åt glass, gick på stan, handlade mat och gjorde världens mäktigaste omelett. Sen tv tittande och massa prat. Behövde vi nog båda två. På torsdag så ska vi nog fara till Timrå och bada och bubbla lite! Motionssimma och sen bara relax! Skönt det. Sen for man hem och myste lite! ;P Som alltid! Sen vart det sängen och man somnade in som en stock. Vaknade av mig själv åtta som vanligt. Men man kände sig utvilad och jag ligger kvar i sängen än och latar mig. Har inte så brottom. Ska på stan en sväng till elva och köpa gitar hero! =P Måste bara ha. Det var ett erbjudande på Game. Kan inte bara släppa det. Om jag ändå ska köpa de är det lika bra när det är så bra erbju.dande. Man tjänar 1000 kr. Sen börjar jag jobba 13. Skönt med sovmorgon och seg dag. Sen ikväll ska jag bara åka hem och ta det mycket lugnt, var hur längesen som helst man bara tog det lugnt en kväll. Så idag ska det bli så. Hem och kolla på film och ha mjukisar på sig och bara mysa ner i soffan med en gossig filt! Undra vad det blir för film!? Någon från datorn antar jag. Vi får se. Kanske en komedi eller en rysare.. Nej hua det vågar jag inte själv.

Men nu ska jag ta och ladda upp lite bilder på BD sen upp och göra sig klar för dagen.

ha en bra tisdag! Jag ska försöka hålla humöret uppe. Känner mig lite halvtrög i sinnet...

XO

Inga kommentarer: