söndag 30 november 2008

Söndag

Då var det Söndag igen och denna helgen har bara flygit iväg tycker jag. Har inte gjort nå allvarligt heller. Städade som sagt igår och var skit nöjd! Sen bar det av till Birsta, och det ångrade jag ganska snabbt när jag kom på det var löningshelg. =S Men det gick det med. Bara man kom in och fick parkering så var det lugnt. Åkte upp på personalparkeringen på en gång för jag orkade inte jävlas.. Sen skulle man in på Ikea och köpa presentkjort till syrran. Men jag vägrade stå i kön som var för bara ett presentkort. Suck.. 30 pärs i varenda kö ungefär... Så jag begav mig till huset istället och hittade massa fina julklappar och en klapp till mig själv =P En lång stickad tröja med polokrage. Så Himla gossig! Sen bar det av till Hogland och träffa mina kära föräldrar som är hemkommen från Thailand. Fusk. Tror ni man såg blek ut själv eller??... Hm.. Lite då. Där vart med mycket mys och middag, sen till Bergsjö och kolla på film och mysa! Kollade på The eye, Inte så bra film det. Skräckfilmer nu är inte detsamma som det var förut då man vart riktigt rädd.





Och nu är jag i Hogland igen och hälsar på. Hoppas på att vi kan fara in på julskyltningen senare idag och kolla lite! Skulle vara roligt! Men det är ganska dåligt väder så vi får se hur vi gör.
Annars blir det bara en myskväll hemma! har tagit med mig lite lussebullar hem hit oxå så mamma och pappa får smaka vad jag åstakommit. =P
Men nu ska jag fixa med min telefon igen och lägga övre lite bilder från mamma och pappas dator.
Fortsatt trevlig söndag!

1 kommentar:

Anonym sa...

vilken trevlig överraskning jag fick idag när du och mamma dök upp på jobbet :D det var mycket trevligt! hihi puss