onsdag 3 december 2008

Glöggkväll

Ligger just nu i min säng och tycker det är så himla skönt att bara ta det lugnt och veta att jag inte behöver stressa upp och göra mig klar till jobbet. Börjar inte förän 14 Och det var inte igår kan jag lova. Men det är skönt ibland. Och imorrn börjar jag 15. Kors i taket. Hoppas=P.
Igår jobbade jag bara till 18 och sen kom Sandra och vi gick runt lite på Birsta och sen på Willys och handla. Sen skulle vi hem till mig och lämna lite grejer och det ångrade man snabbt... Helvete vad halt det var och vi kom inte framåt eller bakåt. Bara gled åt sidan och det var katastrof. Var typ bara någon cm från att krocka in i en sten oxå. Men jag var så duktigt så jag klarade det iaf. Men vi kom upp till gästparkeringen iaf och där ställde jag mig och vi gick in... Funderade länge på vafan jag skulle göra vi måsta ju hem till Sandra och fixa med Telia. Hade inte tid med sådant. Och mitt tålamod var slut och jag var arg... Hm.. Men vi gick upp till Kristoffer som hjälpe oss. Gick ju bra för honom iaf så vi kom upp och det var skönt. Sen for vi till Sandra käkade tacos och fixade och skrev. Nu är vi nästan klar och vi ska bara redovisa för Emma och Fia som Tydligen måste kontrollera vad vi säger. Men då får vi ju ideer om hur vi ska göra med. Ska ta med lite kläder från jobbet oxå som vi ska visa upp. Kommer nog bli roligt!! Måste komma ihåg att maila tommy oxå om lite grejer!

Snart kommer Jonas hit och käkar lunch med mig! Trevligt! Grattis på födelsedagen!! =)
Men innan det ska jag bara ligga här och ta det väldigt lugnt! =) Är så skänt!
Sen efter jobbet ska vi hem till Emma på glögg kväll och mys! Får se hur jag gör om det kanske kommer någon och vill umgås eller inte. Men hur det än slutar så kommer nog kvällen bli mycket mys! =D

Men nu ska jag fixa lite med telefonen igen. Har fått låna en adapter så nu går det lättare at föra över grejer till minneskortet!

Älska snö när det inte påverkar trafiken!!

Love!

Inga kommentarer: