måndag 15 december 2008

Okej.. Måndag igen..

Allt går bara runt, runt.. Finns det ingen som helst mening med att det ska komma ett nytt år hela tiden?? Jag bara undra för man hinner inte reagera på att nästa kommer och under det året som just var har man inte gjort mycket som är vettigt... Man bara går och göra samma sak dag ut och dag in.. Jag är rätt less på det... Jag vill ha någonting som är annorlunda, jag vill inte vakna imorrn och känna att jag MÅSTE... Jag vill känna att jag VILL. Men jag är rädd att det inte kommer att hända... Finns inte mycket jag VILL länge och det jag vill kommer aldrig att hända och det är synd. Kunde bli bra. Men jag ska sluta hoppas på någonting, för är det någonting jag vill så kommer det aldrig att slå in.. Det är bara min vanliga tur..

Sitter och lyssnar på Pink nu och Hon är bara för bra!! Det finns någonting i hennes texter som förtrollar en och gör att man glömmer sig själv...

Jag är verkligen ledsen att det har blivit såhär mellan oss. Men jag kan inte annat än säga att det var nog inte menat.. Men jag måste vara hård och säga att allt som hänt mellan oss är inte mitt fel. Jag har vart öppen och sagt precis som jag vill ha det och jag har inte fått respons, förutom några tomma ord som jag nu fattar betydde ingenting... Vem är du och vad vill du??

Nej nu orkar jag inte mera....

Why... goodbye...

Inga kommentarer: