torsdag 4 december 2008

I'm falling down on you, where are you from
What else can I do, you're so beautiful how can I go on
If I loose it all, would you go down on me
I don't even know, the things you want me to see
Waiting for you
Thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
Youre mine, I'm ridin high like an aero plane
I wanna give you what you need,
But I don't dare to ask
I got no self-esteem,
I don't blame my past
Waiting for you
Thinking of you
Give into me, I'll make you blue
I wanna know if you feel the same
Youre mine, I'm ridin high like an aero plane


Just nu den låten som får mig att tänka bort från allt och veta att jag är jag och det kommer jag att vara tills den dagen då allt kraschar.


Har jul pyntat nu och det blev så fint! Inte så mycket har jag tagit fram, med tanke det ska bort sen oxå =P. Men det är juligt här och mamma och fått som hon velat och nu har jag adventljusstakar i fönstrena! Det blir mysigare det håller jag med om. Men jag är inte så mycket för att dekorera hemma hos en själv. Mycket roligare hos någon annan!




Min julblomma!














Nej nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig klar så jag har lite tid att inte göra någonting innan man börjar jobba!!

Inga kommentarer: