torsdag 11 december 2008

ONT med stora bokstäver

Gårdagen var ju inte som man hade tänkt sig iaf...
Mådde halvdåligt på jobbet hela dagen, ont i ryggen och förkyld. Ville bara hem och lägga mig i sängen...
Sandra kom in vid 18 och hälsade på. =) Jag skulle visa henne en kjol som hade kommit in och det var en Sandra Åström kjol!! Svårt att veta när vi heter sandra båda två =P. Men när jag hade provat den och skulle komma ut och visa så vred sig magen om och jag kunde inte röra mig och jag kunde inte stå upp.. Det kändes som att någon höll på att vrida ut allt jag hade där under... =( Det släpte inte heller... Låg på laget golvet och gnydde... =( Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv..
Så Sandra skjutsade hem mig och jag la mig på sängen och där låg jag hela natten och hade ont.. SOv inte mycket.... Och jag jobbade ju kväll med så henke fick vara själv någon timme innan Emma kom och hjälpte honom. Men han tyckte det var onödigt att jag skulle ligga där, bättre i sängen och vila. Sötnosen! =).
Det var på gränsen vi for in till akuten och kollade upp. Men jag ville inte det... hatar akuten... Skulle åkt in om det vart sämre.. Men det släppte lite när jag kom hem och fick slappna av. Men har sovit i omgångar inatt.. Vaknat och vart helt körd i magen säkert 1000 gånger... Så nu är jag rätt trött. Det hugger till lite nu och då idag med.. Men hoppas det släpper helt.
Ska ligga i sängen hela dagen om det känns såhär.. Gå någon sväng och hämta vatten och så bara... Måste ju röra sig med om det ska släppa.

Men nu ska jag kolla på top Model och vila vidare!!

Julklappskväll på MQ ikväll!! Jag missar alltid sånna här tillställningar på jobbet. Lyckas vara ledig eller bli sjuk.... =( Tråkigt. Men jag vet att min underbara kollegor fixar det!

Inga kommentarer: