tisdag 9 december 2008

EGO

Har vart på Ego idag och skaffat mig ett träningskort. Nu jävlar måste jag göra någonting åt detta... Klarar inte av det länge. Mina knän är ju helt fucked up. Nu måste jag få in lite muskler i dom så jag inte får så jävla ont hela tiden. Kommer ta ett tag, men nu har jag någonting att kämpa för iaf. och det kostar pengar och då måste jag bara. Känner mig sjukt taggad idag! =P
Och mycket skidor måste det bli oxå, kommer bli galen annars. Är ju skit kul. Hoppas man kan ta sig tid till det med. Men efter åtta känner man inte för att åka upp på södra. Men jag måste ta någon ledig dag och fara upp. Ska ta med dig med. =P Hoppas du vill och inte är sur på mig. Men jag måste ta allt så lugnt det bara går nu.

Jag har ont i halsen nu med... Inte kul... =S Kom efter jag vart på Ego.. Inte sjuk nu.. Har inte tid och ork för det.. Ska ta och göra mig en varm kopp te snart och mysa upp mig i soffan igen. La mig efter jag ätit middag och jag somnade som en stock. Var verkligen trött. Skönt att ta det lugnt. Synd på sällskapdet bara. Men det ordnar sig som det verkar. =)
Kommer aldrig glömma det du sa i helgen, Värmde så mycket!

Nej nu blir det te och vänner på Femman!!

Vart föresten ingen sista julklapp idag. Åkte raka vägen hem från stan och orkade inte gå och shoppa. Men någon dag till veckan måste jag väl hinna med..

På torsdag är det julklappskväll på MQ 20-22. Bli medlem och kom och få skojsiga rabatter och glögg och pepparkakor. =) Är du redan medlem så anmäl dig vettja =PKOmmer bli skit mysigt!!

Nej nu ska jag göra te som sagt!

XOXO

Inga kommentarer: