söndag 21 december 2008

Julen närmar sig

Godmorgon alla morgonpigga människor.
Jag var uppe med tuppen men jag kan inte säga att jag är pigg. Har man sovit tre timmar inatt så är det bra.. Men så kan det vara ibland och det är sånt man får ta. Fick ju ligga i sängen och mysa iaf och det var ju bra. Så man inte var uppe och rände för då blir man tröttare.

Sitter på jobbet nu, vart lite tidig så jag sitter här och filosoferar lite! Känner efter om jag är mera hungrig eller inte. Var in på macken och köpte mig en korv till frulle. Bra gjort=P Haha.

Igår efter jobbet for man hem och lagade middag och kollade på TV. Slog in dom sista klapparna oxå så nu är allt klart!! =) Härligt. hade lite tomteverkstad igår. Vilket påminner mig om att jag måste sno med mig lite snören till Sandras klappar från jobbet. Min snygga super coola räckte inte till hennes klappar=( sorry bäbe. Men jag tror du överlever ändå! =P

Ikväll ska jag inte göra mycket heller. Ska bara hem och laga lite kyckling och ris. Och sen städa upp efter inatt och sen slänga mig på sängen och SOVA... Hela natten. För på måndag planerar jag in ett träninspass innan jobbet. =D Ska höra med fisen hur hon jobbar om hon vill med mig! Eller kanske Helené. Det fixar sig alltid. Kan vara skönt att gå dit själv och koncentrera sig på träningen oxå. Känner på mig att det kommer bli mycket snack när Helené är med=P Men det är roligt!

Nej nu ska jag kolla runt lite och sen öppna butiken och jobba arslet av mig idag.
Har ont i ryggen=(
Undra om jag är själv på morgonen?? Hm.. Det märks det med!! =)

ha en underbar Söndag alla som är ledig!
Snart är det JUL!

Inga kommentarer: