måndag 22 december 2008

6,30 km

Sitter nu och tar det lite lugnt innan man ska på jobbet och spendera resten av dagen där. Jobbar till 21 idag. För Birsta har öppet till 22 som vanligt över julen. Så alla som vill shoppa kom och gör min dag=P

Får på Ego imorse och tränade av mig lite. Skönt att röra på sig. Kändes som att jag kunde ha gått på den bandet hela dagen idag. Känner mig stolt över mig själv nu igen!! Haha. Blir oftare man känner den känslan nu! =) Skönt!
Gick i rask takt 6.30 kilometer!! Helené och Ullis gjorde mig sällskap! Kul när man har någon att gå med. Annars tror jag inte det skulle bli av. Nu måste man ju åka dit för man har lovat dom. Då kan man inte svika. =P

Men nu ska jag ta och borsta tänderna igen och sen softa i soffan innan man far mot Birsta. Måste åka lite tidigare utifall det är skit mycket bilar. Då tar det tid att komma till Parkeringen kan jag lova... =S Så är det jämt över julen.

Imorrn drar man till Hogland. Längta!! Ska baka julgodis och mysa!! =) Hoppas det blir eldning i öppnaspisen!!

Godjul!

Inga kommentarer: