onsdag 17 december 2008

Volbeat

Sitter och lyssnar på deras album nu och det är bara bra låtar kan jag säga. Gillar mycket!!
Och jag har röjt undan litegran nu så att det inte ser ut som ett bombnedslag när Anna kommer upp imorrn!! Whiiii vad glad jag bli! Sakna massa nu och imorrn kommer hon upp och gör Sundsvall osäkert!
Vi ska handla julklappar och dona lite. Käka tacos och dricka vin=P. Gott gott!
Kul ska det bli iaf!

JObbet idag gick mycket fort måste jag säga. Ovanligt! Men sant! Sen kom Jonas och ville gå runt och titta lite på kläder och sånt. Och vi åt middag. PÅ McDonalds :S Hua men gott var det. TUr man ska träna imorrn. Sen kom Peter och Pan och gjorde oss sällskap! Kul kul! Sen skulle dom hem och kolla på Bonde söker fru. Inte följt det programmet så jag åkte hem. Skönast så! =).
Och nu sitter jag här och funderar på att ta en tidigt kväll och lägga mig och kolla på TV och mysa lite! Läsa lite Liza Marklund kanske. Hon är så bra författare. Man bli så inne i hennes böcker. KÄnns så verkliga!
Ja så blir det nog!!

Godnatt och dröm sött!!!

Inga kommentarer: