söndag 14 december 2008

Vad var det jag sa...

Söndagar är tråkiga dagar. Men jag har myst lite iaf!
Vart inge skidor då jag inte hittade mina pjäxor... Suck för det. Men fick veta senare att det inte hade varit så kul att åkt heller. Det var tokisigt i spåret och bakhalt som f*n. Så det var nog lika bra jag stannade hemma och vilade. Hade bara blivit förbannad som vanligt... Haha..
Så jag gick ner på city gross och handlade lite och gjorde mig köttbullar, mackaroner och gräddsås till Brunch =P.
Sen bakade jag en morotskaka! Vad stolt jag blir över mig själv att jag kan baka. Jag har aldrig tyckt om det eller varit duktig på det så idag vart jag överraskad på min nya skill! Haha. Den vart för övrigt mycket god!
Sen fick jag för mig att ha ett O.C maraton och har nu kollat på 9 avsnitt. Inne på mitt tionde, men tänkte ta ett litet break och lägga mig i sängen och kolla där istället. Man fastnar fort i sånna serier. Men jag har ingen ork att kolla på TVn. Då måste man ju vänta en vecka på nästa avsnitt.. Som att jag skulle komma ihåg att minnas vilken dag det var och vilken tid.. Suck för mitt minne.

Men nu ska jag runda av och bara lägga mig och njuta av sista avsnittet för ikväll!!

Godnatt!
Happy tredje advent!

Inga kommentarer: