lördag 20 december 2008

Julhelg

Idag kommer det att vara snuskigt mycket folk på jobbet. Men det kommer att vara så roligt! Alla vill ha hjälp och det känns nästan som folk handlar för att dom måste ha nå julklappar.. Haha. Dålig planering. =P Jag är ju klar med alla mina julklappar och jag känner att jag är himla nöjd med dom oxå =). Alla kommer bli så glada!

Igår for jag ner till Hudik och hälsade på lite!! Var först till Bergsjö för ett tandläkarbesök med Anna. Sen Hogland, sen Ilsbo, Sen stan! Skulle hälsa på Micke. Men han hade dragit på Lunch den filuren så man drog på stan istället och fick panik vad mycket folk det var... Hua ligen.. Jag tvär vände och fick tag på Micke och for dit och fikade och snackade skit! Sen vart det stan iaf med Tezz och Hanna!
Sen hem och fira Liam som blivit så stor!! 3 år jag kan inte förstå vad tiden går!! Han vart glad för sina spiderman bilar iaf!!=P Leka lite och lite middag!! Tack för maten bäbe!!




Men sen hörrni gjorde jag och Tezz någonting som vi har vart på på år och dar. Vi var på Bio!! Vi såg Twilight och jag tyckte den var bra jag! Definitivt ett godkänt från min sida! Träffade även Robin!! Trevligt! =).
Sen hem till Sundsvall(typiskt) Och sova.
Så nu sitter jag här och ska bara borsta tänderna, sen är man klar för en dag på jobbet!! Kommer bli kul som sagt! Sen ska jag till Jonas och käka och snacka lite skit!! =) roligt!

Men nu ska jag ta och kolla runt lite här och sen fara på jobbet!

Trevligt helg!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi var mysigt med extra sällskap till matien. hihi :) filmen var helt klart värd att se :)puss på dej