fredag 12 december 2008

Lussefika!

Ska snart iväg på jobbet och gå på lussefika!! Jag, Helené och Henke!! Mysigt! Kommer vara luciatåg och lussebullar och pepparkakor!! Gott! Men jag har fortfarande så ont i magen. Men jag ska försöka jobba iaf. Kan inte ligga inne och såsa för man har lite ont i magen... Lite och lite.. Hm.. Men jag kan stå normalt idag iaf. Gårdagen stod man som en gamal kutryggig tant. =S






















Sen ikväll är det julfest med jobbet hemma hos Sandra och jag vet inte om jag är så himla taggad på det.. Just nu känns det bara som om jag skulle vilja krypa under täcket och gossa ner mig. Men det kommer kanske ändras med tiden. Och beroende på magen så bestämmer jag mig senare. Kommer nog inte fara dit den tiden jag sa från början. Har inte tid. Och jag vill inte ha med mig bilden om mamma sa att det skulle falla 7-hel**es med snö inatt. Då kommer den inte må så himla bra imorrn om den får stå utan motorvärmare. Men vi får se hur jag gör. Ska ju hem och duscha och göra mig klar oxå. Men det löser sig på ett eller annat sätt. Kan ju vara nykter och fara med Henke hem. Tror han skulle köra.

Men nu ska jag bässa sängen innan jag ska på jobbet.
Brukar inte orka bädda sängen men har upptäckt nu att det är mycket finare och ser mer städat ut om man har den bäddad. =P
Bytte till jullakan igår med. =P hehe. Tomtar på dom. =) Haha, jag är för SÖT!

Glad lussefirande alla som gör det idag!

Inga kommentarer: