torsdag 11 december 2008

Ge upp snart...

Smärtan släpper inte... Jag håller på att bli tokig.. Jag kan inte ligga på rygg, inte på sidan, kan inte sitta, kan inte stå... Säg mig hur jag ska göra....????
Har vart uppe och fixat lite iaf så man får röra sig. Håller på att tvätta iaf och då MÅSTE jag ju bara vara uppe och gå.. Men efter man gått ner för trappan och upp igen så krampar det för fult och jag vet inte vart jag ska ta vägen..
Hungrig börjar jag på bli med. Men jag vet inte vad jag ska äta och jag orkar inte laga någonting.. Men äter jag så kommer magen protestera ännu mera och knyta sig.. =( Men man måste ju äta..

Ligger och kollar på Simpsons nu och det är repris från igår... Hm.. tråkigt när man inte kan kolla på någonting för det gick på kvällen före...
Men men det är sånt man får ta. Tur jag har min dator!! =P

Nej nu har jag inte mycket mera att tillägga.
Hoppas bara man bli piggare tills imorrn och kan jobba och gå på julfest med jobbet på kvällen!
Annars blir det inge roligt. Vill ju vara med och ha skoj jag med. Nu när man är ledig dagen efter! =P

Hade bäst...

Inga kommentarer: