måndag 8 december 2008

Måndag, Ny vecka

Jaha då var det måndag IGEN. Hur fort går inte tiden. Jag blir vimmelkantig. Idag visste jag inte ens vad det var för dag =S

I fredags var jag och Sandra till Östanskär och höll föredrag för Telia! Det gick hur bra som helst och dom som satt och lyssnade uppskattade det verkligen! Fick presenter oxå och det hade vi absolut inte räknat med. Ett par WE hörlurar och 600 kr presentkort på MQ. =) Tro om vi vart glad! Vi var så himla överenergiska när vi var på väg hem och hela kvällen ängnade vi åt att prata om det =)

Sen på lördagen vart det jobb, gick mycket fort måste jag säga och det var mycket folk! Roligt =) . Sen hem till Sandra och göra sig klar till fest hos Fia. Skulle till hudik men jag visste inte vad jag skulle göra med bilen och jag ville ju dricka. Så det blev födelsedagsfest hos Fia!! Hade skit kul! Jag och Sandra, kan inte bli annat =P. Sov hos Sandra och på söndagen var man inte så himla pigg på att åka och jobba. Men dagen gick.. Kändes dubbel så lång som alla andra dagar, men nu är det över och det är skönt! Kommer lägga ut bilder på Facebook! =P
Sen på söndag kväll for man till Bergsjö och hälsade på. Var dock inte så himla bra sällskap efetrsom jag somnade =P. Men jag var så himla trött. Jobbat och vart bakis hela dagen. =S.
Men det var ju mys iaf! =)
Idag har jag jobbat oxå! 11-20. Gick ganska bra iaf. I slutet gick det hur bra som helst! Härlig dag!

Nu sitter jag hemma och myser lite. Blir nog en tidig kväll ikväll. Skönt och imorrn en sen morgon! Ska sova och ligga tills jag känner mig utvilad och pigg! Behövs.

Men nu ska jag ta och kolla på TV och lägga ut lite bilder!

Hade gött!!

Varför tjatar alla på mig.... Jag orkar inte....

Inga kommentarer: