torsdag 4 december 2008

Hm, ja vad ska man säga

Efter många om och men vart det glöggkväll för mig igår med. Kände inte alls för det när klockan började närma sig. Men nu är det gjort och det var la mys iaf. Trots man var så trött och seg.

På jobbet var det katastrof. Varför kan bara inte folk lära sig att vara tyst och sköta sig själv.
Jag gillar inte när folk kommer in för nära inpå mitt liv. Inte dom jag vill ska göra det iaf. Och då folk vet om det så tycker jag inte man ska göra så stor sak av det. Jag lägger mig inte i om någon inte vill det och säger man att det är privat så är det privat. Bara för att vi jobbar ihop behöver inte det betyda att jag anförtror mig allt och lite till för dig. Låt mig vara och tjata inte på mig.. jag orkar inge mera.

Nu ska jag ta och kliva upp om en liten stund och göra frulle. Sen ner i källaren och hämta upp adventljusstakarna.

Over....

Inga kommentarer: